USŁUGI

Zapraszamy Państwa
do zapoznania się
z naszą ofertą
automatów

automatyka.lukow.pl_bramy_przesuwne

BRAMY PRZESUWNE

Automatyka FAAC i CAME do bram przesuwnych, to napędy elektromechaniczne ze smarowaniem smarem stałym (klasa ECONOMY) lub smarowaniem olejowym (klasa PRESTIGE i EXCLUSIVE) do zastosowań przemysłowych.
Od konkurencyjnych urządzeń występujących na rynku odróżnia je wyższa kultura pracy, większa żywotność i pełna funkcjonalność. Nawet w najpopularniejszych modelach klasy ECONOMY, występują zaawansowane technicznie centrale sterujące wyposażone w komplet funkcji użytkowych:

  • regulowane spowolnienie i wyhamowanie przy zatrzymywaniu
  • „odbicie” (cofnięcie) podczas dojeżdżania do słupka przy zamykaniu
    (eliminujące problemy z odblokowaniem zaklinowanej bramy)
    oraz przymarzaniem bramy w zimie.
  • funkcję otwarcia częściowego (opcja furtki)
  • możliwość zaprogramowania maksymalnego momentu siły przy starcie
    (dla pewnego startu przy ujemnych temperaturach).
automatyka.lukow.pl_bramy_przesuwne
automatyka.lukow.pl_bramy_skrzydłowe

BRAMY SKRZYDŁOWE

automatytka.lukow.pl_bramy_skrzydłowei

Automatyka FAAC i CAME do bram skrzydłowych to zarówno siłowniki  elektromechaniczne jak i elektrohydrauliczne. Urządzenia te pomagają otworzyć ciężkie bramy wjazdowe w każdą pogodę. Pracują niezawodnie i bez hałasu. Wszystkie modele wyposażone są w mechanizmy do wysprzęglenia awaryjnego (np. w przypadku zaniku prądu).

Dla szczególnie wymagających klientów FAAC i CAME proponuję siłowniki do bram skrzydłowych montowane pod ziemią. Umożliwiają one wygodne otwieranie bramy (zarówno do wewnątrz jak i na zewnątrz), pozostając niewidzialnymi zarówno dla użytkownika jak i obserwatora. Dodatkową zaletą tych siłowników jest duży kąt otwarcia, który może wynosić nawet 180 stopni.

GALERIA REALIZACJI

automatyka.lukow.pl_bramy_garażowe

BRAMY GARAŻOWE

Wszechstronność

Modele FAAC i CAME to napędy z silnikiem 24V, z jednoczęściową szyną jezdną z łańcuchem napędowym lub paskiem kewlarowym, która zapewnia cichą i płynną obsługę wszelkich bram garażowych.
Nie wymaga żadnych adaptacji dostosowujących bramę do montażu napędu i bez problemu może być instalowany w już zamontowanych bramach obsługiwanych dotychczas ręcznie.

Komfort użytkowania

Aby uniknąć uszkodzeń mechanicznych bramy w napędzie stała zastosowana elektroniczna kontrola prędkości.
Po uruchomieniu procesu otwierania brama rusza delikatnie i wolno aby po chwili osiągnąć normalną szybkość otwierania i przed domknięciem napęd zwalnia aby zapewnić ciche i delikatne domknięcie bramy.

Szybki i łatwy montaż

Napęd do bram garażowych montuje się go do sufitu garażu.
Bardzo proste programowanie umożliwia ustawienie pozycji krańcowych bramy (otwarcia/zamknięcia) i zwolnienia przed domknięciem.
Po zakończeniu cyklu programowania napęd działa poprawnie bez jakichkolwiek dodatkowych regulacji.

automatyka.lukow.pl_bramy garażowe
automatyka.lukow.pl_szlabany i zapory

Szlabany i zapory

automatyka.lukow.pl_szlabany

Najlepsze rozwiązanie kontroli dostępu dla przejazdów często użytkowanych.

Szlabany
Główne zalety stosowania szlabanów parkingowych powiązane są z możliwością ich zautomatyzowania. Sterowanie szlabanu przyciskiem z portierni usprawnia prace osób odpowiedzialnych za kontrolę wjazdu. Zdalne sterowanie szlabanem przy pomocy pilota ułatwia ich użytkowanie kierowcom, magazynierom, pracownikom ochrony.

Szlaban to idealne rozwiązanie dla parkingu osiedlowego.
Skutecznie uniemożliwia zajmowanie miejsc parkingowych przez kierowców nie zwracających uwagi na znaki zakazu i traktujących parking osiedlowy jako miejski lub ogólnodostępny.

Szlabany możemy podzielić na: elektromechaniczne i elektrohydrauliczne

Zapory
Zapory Łańcuchowe
Opatentowanym przez firmę Came produktem jest zapora łańcuchowa CAT. Jest to unikalny produkt do zabezpieczania wjazdów i wielu miejsc parkingowych. Zapory łańcuchowe Came CAT umożliwiają zabezpieczenie przejazdu lub miejsc parkingowych o szerokości do 16 m.

Automatyczne słupki parkingowe

Zapora drogowa FAAC i CAME jest to chowany w podłożu stalowy cylinder z wbudowanym mechanizmem tłokowym, który pozwala na jej automatyczne opuszczanie i podnoszenie. Cylinder ten jest wysoce odporny na działanie wszelkich czynników zewnętrznych, a w szczególności na próbę sforsowania przez przejeżdżający pojazd. Ze względu na niezwykłą wytrzymałość jak i możliwość całkowitego schowania się pod powierzchnią drogi, automatyczny słupek jest znakomitą alternatywą dla tradycyjnych rozwiązań kontroli ruchu takich jak: blokady stałe, szlabany, zapory łańcuchowe itp.

GALERIA REALIZACJI

automatyka.lukow.pl_bramy_garażowe

AKCESORIA

Najlepsze rozwiązanie kontroli dostępu dla przejazdów
często użytkowanych.

Piloty

Komfort użytkowania! Deszcz, śnieg czy wiatr już nie będą Państwa dręczyć. Wystarczy wcisnąć przycisk, a brama otworzy się lub zamknie automatycznie. Zasięg pilotów jest wystarczający, aby uruchomić silnik bramy nawet z kilkudziesięciu metrów, co oszczędzi nam oczekiwania na otwarcie się bramy.

Piloty FAAC i CAME pracują na częstotliwościach 433 MHz lub 868 MHz (zależnie od modelu). Każdy pilot współpracuje z odbiornikiem radiowym. Programowanie odbywa się przy napędzie, który będzie obsługiwany przez danego pilota lub w niektórych modelach pilot „uczy się” od drugiego pilota

Fotokomórki

Fotokomórka ma za zadanie zablokować ruch bramy w przypadku gdy w jej “świetle” znajduje się jakaś przeszkoda. Do poprawnego zabezpieczenia bramy dwuskrzydłowej zalecamy zastosowanie dwóch kompletów – jednego od strony podwórza a drugiego od strony ulicy co zapewni bezpieczną pracę bramy. Komplet składa się z nadajnika i odbiornika. Zestaw może być zasilany napięciem stałym lub zmiennym 24V. W przypadku braku przewodu do zasilania nadajnika istnieje możliwość zastosowania fotokomórek bezprzewodowych

automatyka.lukow.pl_akcesoria

Centrala sterująca

Centrala sterująca jest sercem systemu. To elektroniczne urządzenie steruje pracą napędu i to do niej podłączone są zarówno napędy jak i wszelkie urządzenia uruchamiające i zabezpieczające. Każda centrala posiada tzw. logikę pracy. Logika płyty może pracować w wielu trybach, lecz do najczęściej wykorzystywanych należy tryb Krok po kroku (otwarcie i zamknięcie po naciśnięciu pilota) oraz tryb A (z automatycznym zamykaniem po ustalonym czasie).

zadowolonych klientów
0 +
przejechanych kilometrów
0 +
wykonanych montaży
0 +
Scroll to Top